דף הבית » כל הכתבות » כושר וספורט » אירועי ספורט » המסיבה הכי טובה בעיר: כנס הקיקבוקס הארצי

המסיבה הכי טובה בעיר: כנס הקיקבוקס הארצי

למרות שבתקופה האחרונה, מאז שהתחלתי לעשות קיקבוקס באופן קבוע, אני די מעורה במה שקורה ובטירוף שיש סביב ענף הכושר הזה, אפילו אני לא צפיתי את מה שהלך השבת בכנס הקיקבוקס הארצי לשנת 2013.

לכנס בגני התערוכה הגיעו כ-700 אנשים! כולם אוהבי קיקבוקס שבאו נטו להתאמן. בארבעה חללים נפרדים נערכו שיעורים שונים במקביל מ-9:00 ועד 16:30 ואנשים פשוט עשו שיעור אחרי שיעור…

האווירה הייתה של מסיבת קיקבוקס ענקית: דוכנים של ביגוד ספורט, חלוקה של משקאות אנרגיה, ציוד ספורט ודוכן של הפדרציה הישראלית לקיקבוקס שפינקה את החברים שלה בפריטים ממותגים ואת מי שרצה מכל השאר בגופיות סופר מגניבות עם הלוגו של הפדרציה (הכי סמל סטטוס בתחום).

מכל חדר נשמעה מוזיקה קצבית שהצליחה להקפיץ את הרגליים והגוף גם בלי להתכוון, אנשים מחויכים, מזיעים ונהנים בכל פינה ומדריכים שזכו להופיע בפני הקהל העצום הזה ונתנו שואו שלא היה מבייש שום מופע וירטואוזי.

אהבתי במיוחד את האימון של יוסי קדם ששילב את הריקוד התאילנדי המסורתי שהם רוקדים לפני הקרב, מוזיקה מדהימה וקטעי מעבר שבו הופיע במיני קרב – מדהים ומקפיץ!

וכמובן – את השיעור של המלכה האם קרן אמיד. למרות השעה (14:30) כשכולם כבר היו על הקצה שלהם, היא הצליחה כמו שרק היא יודעת, להעיף את כולם. המוזיקה המעולה והאנרגיות הבלתי נגמרות שלה, בשילוב עם קונפטי שהועף לאוויר לא השאירו אף אחד יושב. אלופה!!

אחרי האימון של קרן הגיעו להופיע חברי נבחרת ישראל בקרב אבירים היסטורי. מדובר בענף ספורט של ממש שמשחזר באופן מלא את קרבות האבירים של ימי הביניים. הלוחמים לובשים אפוד ברזל, קסדות וציוד מלא ונלחמים בחרבות אמיתיות. זה היה מדהים ומהפנט וללא ספק הוסיף לאווירה הכללית המדהימה שהייתה שם.

ההופעה המסכמת של היום הייתה למעשה השלב הסופי בתחרות תגלית השנה. כל אחד מחמשת העולים לשלב הזה הופיע במשך 10 דקות, כשהקהל נדרש בתום האימון להצביע למי שאהב הכי הרבה. שירן אגב, היא הזוכה בתחרות והיא זו שתזכה להופיע בשנה הבאה על אחת מבימות הכנס.

למרות שלא עשיתי את רוב השיעורים, היה פשוט כיף. האנרגיות היו מדהימות, אנשים מחויכים בכל הגילים ובכל המינים, וארגון למופת שלא השאיר שום סיבה לאף אחד להוריד את החיוך. זה הרגיש לי כמו משפחה גדולה, סוג של בועה בעולם הגדול. בועה כיפית ושמחה, בדיוק כזו שהייתי רוצה להשתייך אליה.

עכשיו כשאני סוף סוף יודעת על מה כולם מדברים כל הזמן, אני כבר מחכה לכנס הבא ויודעת שבו אעשה את כל השיעורים, בלי לוותר על אף אחד.

Scroll to Top