דף הבית » כל הכתבות » עוד כל מיני » אירועים » חובבי הארי פוטר: את זה אסור לכם לפספס!

חובבי הארי פוטר: את זה אסור לכם לפספס!

לא יאומן שחלפו להן 20 שנה מאז שיצאה המהדורה בעברית לספר הראשון של הארי פוטר. אני עוד זוכרת איזה טירוף היה כאן. אין מישהו שלא קרא את הספר, שלא הכיר את הבתים, שלא הזדהה עם הארי וחבריו, שלא צייר לעצמו ברק על המצח בפורים ושלא ניסה (ששש אל תגלו) לפחות פעם אחת למצוא את רציף הרכבת 9 ו-3/4. 20 שנה והקסם לא פג. תרתי משמע…

(תמונה: WB-SHIELD@TM-WARNERBROS)

עולמו הקסום של הארי פוטר

אם הייתם בלונדון, קרוב לוודאי שלא פספסתם את מוזיאון הארי פוטר, אבל אם לא (כמוני) כדאי שתדעו שדיזינגוף סנטר הביאה לכאן את המוזיאון בשבילכם. טוב, לא בדיוק את המוזיאון, אבל בהחלט אלמנטים רבים ומגניבים שיכניסו אתכם אל מאחורי הקלעים של ההפקה המטורפת הזו שנקראת הארי פוטר.

את האירוע הסופר מושקע, "עולמו הקסום של הארי פוטר", יזמה הנהלת דיזינגוף סנטר בשיתוף פעולה יוצא דופן עם Warner Brothers, LDI וספרי עליית הגג וידיעות ספרים, לרגל ציון 20 שנה להוצאת הספר הראשון במהדורה העברית, והוא יימשך עד ה-23.8.

מה תמצאו שם?

כדי ליצור חוויה מושלמת פרסה הנהלת הסנטר את "עולמו הקסום של הארי פוטר" על פני מתחם עצום (רובו בבניין A) שבו מפוזרים המון המון מיצגים, פעילויות חינמיות ובתשלום, עמדות צילום, מיני מוזיאון, הרצאות, סדנאות, חנות פופ־אפ מגניבה במיוחד שנפתחה בפעם הראשונה בישראל ובה מאות מוצרים מקוריים מעולמו של הארי פוטר, "פונדק" עם משקאות ותפריט ברוח הארי פוטר כמובן, וגם – מהדורה בלעדית של סדרת הספרים בעטיפות חדשות שיצאה לאור במיוחד לרגל האירוע.

מיני מוזיאון הארי פוטר עם הפריטים המקוריים שהובאו במיוחד מאולפני הסרט

מיצגים מהממים שאפשר וכדאי להצטלם לידם

"צילומי אשליה" שיכניסו אתכם לעולם של הארי פוטר

היינו שם רגע לפני שהאירוע נפתח לקהל הרחב, שמענו מהאנשים שעומדים מאחורי הפרויקט המרשים הזה על הפנטזיה שהתחילה את הכל, על הקשיים, על הלילות הארוכים ללא שינה ובעיקר על שיתוף הפעולה הבאמת יוצא דופן של כל הגורמים. באמת שאפו!

הסתובבנו בין התחנות (רובן), הצטלמנו עם הארי וחבריו (ע"ג מסך ירוק), טעמנו את משקה "הבירצפת", חבשנו את כובע הקסמים המדבר שהכריז לאיזה בית אנחנו שייכים, התלהבנו בלי סוף מכל הפריטים בחנות (אני הכי התעלפתי מהשחמט) ועומר אפילו רכש לעצמו את הספר באנגלית.

אין ספק שמדובר בהפקה מושקעת מאוד עד לרמת הפרט הכי קטן, המיצגים מדהימים, הפריטים המקוריים שמוצגים לראווה מרגשים ממש והפעילויות כייפיות מאוד.

דבריו של טוני קיי, משנה לשגריר אנגליה בישראל, בפתיחת האירוע

לצד הפעילויות בתשלום יש גם המון פעילויות חינמיות ואם אתם חובבי הארי פוטר – אתם פשוט חייבים לבקר שם. אבל גם אם אתם לא, כיף להסתובב ולהרגיש לרגע כמו בתוך סרט.

"עולמו הקסום של הארי פוטר" – 22 ביולי-23 באוגוסט, ימים א'-ה', בין השעות 21:00-11:00 ובימי שישי בין השעות 15:00-10:00, רק בדיזנגוף סנטר, תל אביב.
Scroll to Top