דף הבית » כל הכתבות » צרכנות » איך לא חשבו על זה קודם?!

איך לא חשבו על זה קודם?!

מכירים את הדברים הקטנים האלו שאתם מסתכלים עליהם וחושבים "איך לא חשבו על זה קודם?", "כל כך פשוט וכל כך גאוני". הנה כמה כאלו:

1. דיסקית למניעת אבדת ילדים

תדע כל אם עברייה כי ילדים הולכים לאיבוד! אין דבר מפחיד יותר מלאבד ילד בפארק, בים, בקניון או בערב יום העצמאות. בחברת Sucarya, שמתמחה במתנות מעוצבות אישית חשבו על פתרון כל כך פשוט, אבל כל כך כל כך חכם – "דיסקית נגד אבדה".

מדובר בדיסקית מתכת צבעונית, ממש כמו של חיילים, ועליה רשום שם הילד, שם האם וטלפון של האימא. עונדים את הדיסקית על הצוואר של הילד ומסבירים לו שאם חלילה לא ימצא אתכם לפתע – ייגש למישהו מבוגר ויבקש להתקשר למספר שכתוב. לא גאוני??? 20 ש"ח ב'סוכריה'

2. בגדי ים צפים

אין הורה שלא מכיר את טקס המצופים – קודם הבחירה שלהם ואז ניסיונות השכנוע להלביש אותם על הילד (וככל שהם גדלים, זה הופך לקשה יותר. תאמינו לי).

Swimfree הם גדי ים צפים בעלי אביזרי ציפה פנימים רכים וגמישים המתאימים עצמם לתנועת הגוף של הילד ומאפשרים לילד חופש פעולה במים. בגדי ים Swimfree מוצעים כאוברול או אפוד, מבד חוסם קרינה (+SPF/UPF 50) המסננים 98% מקרני השמש. בגדי הים הצפים אינם חגורת הצלה ויש להשתמש בהם בהתאם להוראות ובהשגחה פעילה של מבוגר.

רמת הביצוע של הילד תלויה בגיל, ביכולת ובקואורדינציה במים. יש לאפשר לילד להתרגל לחליפה ולתרגל את הציפה תוך רכישת בטחון במים. בגדי הים הצפים, מוצעים בשני דגמים – אוברול צף או אפוד צף, בשלל צבעים המותאמים לבנים/בנות ומידות מגיל שנה ועד 9 שנים. 129 ש"ח. הקטן שלי החליט שאלו שרירים ולא מוכן לפשוט את בגד הים המקסים.

3. מגני שמש לרכב שלא נופלים כל רגע – SUNFREE

מגני שמש קדמיים לרכב, המוצעים בהתאמה אישית, לפי דגם ושנתון, לרכבים פרטיים ומסחריים. המגנים אינם חוסמים את טווח הראיה של הנהג, עמידים, אסתטיים וקלים להרכבה! מגני השמש האלו מותקנים בקלות על החלון (אפילו למאותגרי רכבים כמוני), מאפשרים פתיחת החלון וחדירת אוויר צח, ללא פגיעה ביכולת ההצללה וצינון חלל הרכב. המגנים מגיעים בערכה המכילה זוג צילונים המותאמים לרכב לפי דגם ושנתון. 65.99 ש"ח.

4. פתרון להנחת הרגל בשעת גילוח או טיפוח – המדפון

כל מי שמטפחת (מכוון לנשים וגברים כמובן) מכירה את החיפוש אחר המקום הנוח ביותר להניח עליו את הרגל בשעת הגילוח/הפילינג או אפילו הסיבון. ב-gimik מצאתי רעיון גאוני: המדפון!

מדף קטנטן שמתחבר בוואקום לקרמיקה באמבטיה ועליו מניחים את הרגל. אין! אני חולה על הדברים הכי פשוטים והכי מתבקשים האלו. 45 ש"ח ב'גימיק'.

5. מגבוני פילינג

מאז המצאת המגבונים השתנו חיינו ללא ספק. ועכשיו, חברת balloons לקחה את המגבונים צעד אחד קדימה והשיקה מגבוני פילינג דו צדדיים לניקוי וחידוש עור הפנים.

החידוש המרכזי הוא שהמגבונים עשויים מבד דו צדדי ייחודי בעל 2 אפשרויות שימוש: צד חלק להסרת שאריות איפור וצד מחוספס לניקוי עמוק וקרצוף עור הפנים. הם ללא שומן ועשירים בחומרים ייעודיים לטיפול כולל בעור הפנים: תמיסה לניקוי יעיל וחידוש תאי העור, טריקלוזן לטיפול בחיידקים גורמי דלקת, חומצה סליצילית (BHA) – חומר פעיל המסייע בניקוי הנקבוביות ומניעת סתימתן מחדש ויטמין B5 ואלנטואין להענקת לחות ולהרגעת העור.

הודות לבד הדו צדדי והחומרים הטובים שהוספגו במגבונים יתרונותיהם רבים: ניקוי וחידוש עור הפנים, סיוע במניעת כתמים, פצעונים ואדמומיות של עור הפנים, סיוע בבניית רקמת עור חדשה ובריאה, סיוע בהשגת עור נקי, חלק ויפה יותר וסיוע לסילוק לכלוך לכוד, שומן, שאריות make up ותאים מתים העלולים לסתום את הנקבוביות ולגרום לפצעונים. 19.99 ש"ח.

6. חגורה משתנה

עם יד הלב, כמה חגורות יש לכם בארון? לי יש לפחות אחת מכל צבע. הבוקר, בפגישה מקרית שלא הייתה מקרית בכלל מסתבר, פגשתי בשלושה חברה צעירים וחמודים שבדיוק דיברו על המותג החדש שהביאו יחד לארץ – cluks!

מדובר בחגורה (יש בכל הצבעים, עור או בד) ועליה אבזם מגנט ייחודי בו ניתן להחליף את חלקו העליון. יש למעלה מ-50 דסקיות בצבעים ודוגמאות שונות וההחלפה מתבצעת בקלאק. זה ממש מגניב לכל מי שמתעצל, כמוני, להחליף חגורה בכל פעם.

אני מצאתי את זה יעיל מאוד להופעות מהערב עד הבוקר – פשוט מחליפים את הקלאק וכל מראה החגורה משתנה. את המוצר מייצרים ומעצבים החבר'ה לגמרי לבד. את הפעילות שלהם הם התחילו בברזיל ומשראו כי טוב, החליטו להביא את המוצר גם לארץ.

"CLUK היא חברה בינלאומית המייצרת ומשווקת מוצרי אופנה שהן פרי פיתוחנו", סיפר לי קובי בן זקן, אחד מהבעלים. "רוב המכירות כרגע הן בברזיל ואוסטרליה, בכ-200 נקודות מכירה. במקביל התחלנו פעילות בספרד, דרום אפריקה ודנמרק, ואנחנו ממשיכים לגדול ולהתרחב הן במגוון המוצרים והן במדינות בהן יש לנו פעילות. האופנה של CLUKS פונה בעיקר לצעירים, אנשי מסיבות, גולשים, אופנת הסטריט, המוזיקה וכדומה. בישראל מתמקדת כרגע פעילות החברה בדוכנים, ירידים, ואחד הפרויקטים הגדולים שלהם הוא קמפיין קידום מכירות אגרסיבי באזור של בנימינה וזיכרון יעקב. שם כ-50 שגרירי מותג, מובילי דעת קהל, 'הפופולריים של השכבה', שהם גם יחצנ"י מסיבות, יסתובבו עם החגורה בעיצובים שונים, יעשו באזז בבתי הספר והמסיבות, וישלחו בני נוער לנקודות המכירה לקבל את המוצר בהנחה גבוהה. "זהו בעצם הפיילוט לקראת הפרויקט הארצי, והלוקלי בישראל ובשאר המדינות בעולם".

לי כבר יש! ולכם? 160-100 ש"ח (בהתאם לסוג החגורה ולמספר הקלאקים).

וכשכל אלו יהיו הטירוף הבא – אל תשכחו איפה שמעתם על זה בפעם הראשונה!

Scroll to Top