דף הבית » כל הכתבות » אופנה » ניחוח חו"ל » הלבשה תחתונה הוט קוטור: שיתוף פעולה חד פעמי בין Aubade ל-Viktor&Rolf

הלבשה תחתונה הוט קוטור: שיתוף פעולה חד פעמי בין Aubade ל-Viktor&Rolf

מותג ההלבשה התחתונה הפריזאי Aubade וצמד מעצבי העל Viktor&Rolf יוצרים יחד קולקציית קפסולה חד פעמית!

צמד המעצבים ויקטור ורולף (Viktor&Rolf) נודע בעיקר בזכות החשיבה היצירתית ויוצאת הדופן של שני המעצבים הסופר מוכשרים האלו, שאותה הם מבטאים באופן חסר תקדים בבגדים שהם מעצבים. לכל בגד יש אמירה, מסר, מחאה והכל – בלי לוותר אפילו לשנייה על האופנה: הגזרות, הצבעים והסטייל. וואו כמה סטייל!

הפעם הם הלכו עוד צעד נוסף קדימה וחברו למותג ההלבשה התחתונה הפריזאי הסופר יוקרתי Aubade, כי הלבשה תחתונה היא גם אופנה, גם הוט קוטור וגם דרך נפלאה להעביר מסר. לא כך?!

במסגרת שיתוף הפעולה ייצרו שני המותגים הענקיים האלה קולקציית קפסולה חד פעמית של הלבשה תחתונה, שכולה נושאת בגאון את האיכות של Aubade לצד הרוח של ויקטור ורולף שבאה כאן לידי ביטוי במוטיב הקשת שמאפיין מאוד את עיצובי ההוט קוטור שלהם.

קולקציית הקפסולה שנקראת, באופן די טבעי יש לומר – "The Bow Collection", עשויה מתחרה וכוללת תשע גזרות שונות של חזיות שכולן מעוצבות עם רצועות כתפיים כפולות מאחור, וכמובן גם תחתונים תואמים. הצבעים שנבחרו הם שחור וורוד פוקסיה – צבעים מנוגדים וסקסיים במקביל!

פרט למוטיב הקשת, בחרו ויקטור ורולף לשלב בעיצובים גם מוטיבים נשיים רכים מובהקים כמו פפיונים שבולטים כאן מאוד ועם זאת משלבים בצורה הרמונית ונעימה לעין.

על צילום הקולקציה הופקד הצלם ההולנדי עטור הפרסים ויויאן סאסן (Viviane Sassen), שהוא גם חבר קרוב של ויקטור ורולף, שאותו אף הגדירו בעבר כמוזה. ואם תהיתם – אז גם מאחורי הקונספט של הקמפיין עומד מסר חשוב:

הקמפיין מצולם על רקע ורוד עדין ("ורוד ורד") שאותו בחר סאסן כדי לבטא את השילוב בין פיתוי ורגישות. העלים שנושרים בצורה גרפית אל המסגרת ומסתירים ברכות את פני הדוגמניות, הם למעשה הומאז' לקמפיינים הקודמים של Aubade שגם בהם הדוגמניות הן "חסרות פנים", כך שכל אישה תוכל לדמיין את עצמה כשהיא לבושה בפריטים האלו. מהמם!

Scroll to Top