דף הבית » כל הכתבות » כושר וספורט » אירועי ספורט » המכביה ה-19 – הנה זה מגיע…

המכביה ה-19 – הנה זה מגיע…

חיכיתי, ציפיתי, שנה שלמה מאז האולימפיאדה שאני כבר מחכה בקוצר רוח ופתאום, זה ממש כאן – טקס הפתיחה של המכביה!

כן, אני מודה שאני נרגשת (ולכל אלו שהרימו לי גבות לאחרונה – אני באמת!! נרגשת). כמו בכל אירוע מכונן, גם כאן יש התרגשות, לצד עמימות ובלגן קל בכל הקשור לתחרויות ולאיך זה הולך להיות.

את האינפורמציה המלאה על מה שקורה תוכלו למצוא באתר המכביה, אבל אפילו אני הלכתי קצת לאיבוד אז רגע לפני, הנה כל האינפורמציה שאני הצלחתי ללקט עבורכם, כולל כמה דברים שקורים ברחבי הארץ שלא קשורים ישירות לתחרויות, אבל כדאי לכם לקחת בהם חלק:

טרום המכביה הכריזה קבוצת קניוני עזריאלי על תמיכה בספורטאי המכביה, וכאות הזדהות יצאה במבצעים על מגוון מוצרי ספורט עד אתמול (ה-17.7). ובטקס חגיגי שאירח גם את הלפיד האמיתי של המכביה וגם את אלילי שחקני העבר של מכבי תל אביב בכדורסל, הצהירה הרשת על תמיכתה בספורטאים ובתחרויות.

ובכלל, כיאה למעמד עם מלא תיירים וספורטאים מכל העולם, הארץ שוקקת אירועים מגניבים, כך למשל במתחם התחנה בתל אביב יהיו המון פעילויות לכל המשפחה במהלך ימי המכביה: מסיבות, קרקסי רחוב, מופעים ועוד.

אפילו השירות הבולאי עיצב בול מיוחד למכביה (חייבת אותו באוסף שלי)

מותג שעוני היוקרה השוויצרי "הובלו", מבית היבואן רולטיים, השיק בישראל בפעם הראשונה בתולדות המותג, מהדורה מיוחדת ומוגבלת של 32 שעונים מסדרת BIG BANG לרגל המכביה. השעונים במהדורה מוגבלת זו יהוו פריט אספנים נדיר.

הבגדים הרשמיים של משלחת ישראל, אגב, הם בגדי DIADORA שעוצבו באיטליה במיוחד למכביה. הוועד האולימפי יצר שיתוף פעולה ייחודי עם האגודה למלחמה בסרטן, ועל הבגדים של 2000 הספורטאים חברי המשלחת הישראלית שיצעדו בטקס הפתיחה בירושלים, מופיע המסר החשוב: "להיות בכושר-להיות בריא".

ועכשיו קצת על התחרויות:

התחרויות נפתחות למעשה מחר, לאחר שהיום יתקיים בטדי טקס פתיחת המכביה החגיגי, אותו יפתח נשיא המדינה שמעון פרס. איזו התרגשותת (מבטיחה לספר לכם משם איך היה), וינעל בטקס מושקע לא פחות ב-30.7, שיתקיים גם הוא בטדי.

כמו שכבר סיפרתי לכם בעבר, בגלל שאין לנו כאן כפר אולימפי, התחרויות יתפרשו ברחבי הארץ וכך למשל יתקיימו תחרויות ההוקי קרח בפארק קנדה במטולה, תחרויות השחייה בווינגייט, תחרויות ההתעמלות קרקע ומכשירים בהדר יוסף, תחרויות החתירה בירקון וכך הלאה.

למי שרוצה לצפות מהבית, דעו שהתחרויות ישודרו בערוץ הספורט ובערוץ 1.

הולכת להתארגן לטקס הפתיחה ולהכין את עצמי נפשית. מבטיחה לעדכן בשוטף – תמשיכו לעקוב.

Scroll to Top