דף הבית » כל הכתבות » כושר וספורט » אופנת ספורט » בגדי הכושר החדשים

בגדי הכושר החדשים

קולקציות בגדי הספורט החדשות שיעשו לכם חשק לצאת לאימון

בכל בוקר שבו אין לי כוח/חשק ללכת לאימון, אני קמה ולובשת בגדי ספורט ואז – הפלא ופלא – בא לי לרוץ. אולי אלו הבדים המתוחים, אולי הצבעוניות ואולי התחושה הנוחה שלהם על הגוף. אבל אני נשבעת לכם שזה עובד.

חוץ מהמוטיבציה לבגדי כושר יש גם חשיבות על האפקט של האימון ואפילו חשיבות בריאותית – תפקידם לנדף את הזיעה ולתת לעור לנשום. הם צריכים להיות נוחים, כך שלא יגבילו את טווח התנועה ובעיקר להעניק תחושת נוחות.

קולקציות בגדי ספורט חדשות

לאן שלא תסתכלו תוכלו למצוא בגדי ספורט – מהסופר השכונתי ועד חנויות הספורט הממותגות. אם אתם מתאמנים "קל" זה לא ממש משנה מה תבחרו ואתם בעיקר יכולים ללכת בעקבות העדפות העיצוריות האישיות שלכם.

אם אתם כבר בליגה של הגדולים, כדאי לכם להשקיע בכמה בגדי אמון איכותיים, שאמנם יקרים יותר, אבל עושים את העבודה. רגע לפני הקיץ, בחנתי בעצמי (מתוך אחריות לתפקיד כמובן), כמה מכנסיים וגופיות של חברות שונות בטווחי מחירים שונים ובסגנונות עיצוביים שונים – התוצאות לפניכם!

Craft

את הגופייה ניסיתי בריצה ובחדר הכושר. הבד דק מאוד וכמעט לא מורגש על הגוף. הגזרה (שאני בדקתי) צמודה, אבל לא מעיקה והבד נושם ומאוורר. בקיצור – מושלם!

Fila

חליפת כושר פילה

סט הכוכבים הוא החביב עליי מכולם. מצד אחד הבד נושם וחזק ומצד שני העיצוב מיוחד ומשלב בין רשת שקופה, בד אטום והכוכבים החמודים. החיתוכים על המכנסיים נמצאים במקום הנכון ועל אף שמדובר בגזרת גופייה סגורה יחסית (שבדרך כלל פחות חביבה עליי), היא נוחה מאוד.

Select

מכנסי כושר סלקט

מכנסיים מבד קל, נושם ודק, שמוכיחות שלא תמיד חייבים לקנות את הבגד היקר ביותר כדי להתאמן עם בגד ספורט נוח ונעים. הבד נושם והגזרה מצוינת והמחיר? רק 59.90 שקלים.

Skechers Performance

טייץ סקצרס

המכנסיים נשיות מאוד. הבד חזק ועבה (מעצב נפלא), החיתוכים והמשחקים עם הבדים השונים חותכים את הגוף במקומות הנכונים והם מאוד נוחים לאימון.

Oaekly

משקפי ספורט אוקלי

אם כבר מדברים על בגדים, כדאי שתצטיידו גם במשקפי שמש (במיוחד אם אתם רצים או מתאמנים בחוץ). אהבתי במיוחד את משקפי השמש האלה (דגם Frogskins). הן קלות מאוד מאוד, לא נופלות תוך כדי ריצה, לא גורמות לזיעה להצטבר בתוכן (או לספוג אדים) ויפות…

Scroll to Top