דף הבית » כל הכתבות » כושר וספורט » אירועי ספורט » תגלית השנה בקיקבוקס

תגלית השנה בקיקבוקס

הצצה לתחרות תגלית השנה בקיקבוקס לשנת 2013

אני אוהבת להציץ אל העולם "מאחורי הקלעים". תמיד מקסים בעיניי לראות את הדרך ולא רק את התוצאה. כבר סיפרתי לכם על התמכרות הקיקבוקס החדשה שלי ולכן שמחתי מאוד לקבל הזמנה ל"אודשנים לתגלית השנה בקיקבוקס לשנת 2013", שיזמה הפדרציה הישראלית לקיקבוקס בהנהלת קרן אמיד, עומר רוזנברג, נדב מאירסון ויניב ליברמן (אספר לכם על הפדרציה בקרוב).

האודישנים שמתקיימים זו השנה השנייה, נועדו למצוא את מדריך הקיקבוקס הטוב ביותר ופרט לתואר הנכסף (כי תראו לי מאמן שלא רוצה לזכות בתואר כזה), זוכה התגלית להעביר שיעור בכנס הקיקבוקס הגדול שיתקיים בגני התערוכה ב-5.10 (גם על זה אספר לכם בנפרד).

וככה, בצהרי יום שישי, הגיעו לסניף גרייט שייפ בנאות אפקה, עשרות מאמני קיקבוקס נרגשים ומתוחים בציפייה להעביר את הקטע שלהם הכי טוב שהם יכולים.

לכל מדריך מוקצבים כמה דקות למופע שלו ושאר המאמנים הם המתאמנים בינתיים, בעוד צוות השופטים, חברי הנהלת הפדרציה, בוחנים אותם הן מבחינת כריזמה (כי הרי זה סופר חשוב כשמעבירים שיעורי כושר) והן מבחינת הטכניקה ועוד קטגוריות.

היה ממש מרגש לשמוע את המדריכים מתכוננים, נרגשים, עולים לבמה, נותנים 300% מעצמם, יורדים מהבמה ורצים לשמוע את התגובות.

היה מדהים עוד יותר לראות את הפרגון ההדדי של הקולגות שלהם. כולם מתמודדים על אותו תואר, ובכל זאת כולם פרגנו אחד לשני באימון עצמו, בחיבוקים לפני ואחרי והאווירה הייתה כמו במשפחה אחת גדולה.

כל הקבוצה בסוף האודישנים

מהצד אני יכולה לומר לכם שהייתה תחרות לא פשוטה ואני לא מקנאה בשופטים שהיו צריכים להכריע ולבחור מבין כולם.

צוות השופטים

האווירה הייתה מחשמלת וחזרתי הביתה עם אנרגיות לאימון נוסף ועם המון הערכה, קודם כל לפדרציה על היוזמה הברוכה וגם לכל אותם מדריכים שהגיעו, תמכו, פרגנו, הופיעו, התאמצו וקיוו.

בהצלחה לכולם וכל הכבוד לזוכה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top