אני אוהבת חברות שמשקיעות בלקוחות שלהם. ברור שכל חברה היא עסקית ויש לה מטרה אחת – להרוויח יותר (היי, לא נולדתי אתמול…), אבל על הדרך אני נוטה להעירך במיוחד חברות שמשמרות כמו שצריך את הלקוחות שלהם גם ביומיום ולא רק כשמתקשרים לאיים בעזיבת החברה.
לכן אהבתי את המהלך שעשתה חברת המים 'מי עדן' – קרקס מי עדן!
החברה הזמינה את לקוחותיה ליהנות מיומיים של קרקס בכפר הירוק. כל לקוחות החברה יכלו להירשם לפעילות באתר ובתשלום סמלי של 35 ש"ח לכרטיס נהנו ממתחם סגור ובו מגוון הפעלות מאתגרות בענפי הקרקס השונים, שתייה, ארטיק, תירס חם, לחמנייה עם נקניקיה וכמובן – מי עדן ומופע קרקס מים מרשים.
היינו שם, הקטן ואני ובאמת נהניתי לראות את תשומת הלב לפרטים הקטנים – צוות אדיב, סבלני ומקסים. פחים בכל מקום וצוות שעובר עם שקיות לאיסוף הזבל, אדיבות (כל מה שציינתי למעלה כלול במחיר) וחיוכים בכל פינה.
היו גם פעילויות כייפיות כמו הליכה על חבל, הליכה על קביים, ג'אנגלינג, הכנת חישוקים (את החישוק אפילו אפשר היה לקחת הביתה), צלמת מגנטים שצילמה כל מי שרצה, כמה שרצה
שווה 35 שקלים? בוודאי!!
ואם כל זה לא הספיק, בתום המופע קיבל כל אחד בקבוק מי עדן אישי וזוג כדורי ג'נגלינג בכחול-לבן. ככה, שיישאר טעם טוב בפה. ואכן נשאר!
אז מגיע כל הכבוד לחברה שחושבת על לקוחותיה ולמרות שאין ספק שזהו מהלך שיווקי מובהק (במהלך המופע לא היה כמעט משפט בלי שיזכירו את מי עדן), אבל זה בסדר. זו המטרה. וכשעושים את זה בצורה חווייתית שגם מעניקה ולא רק לוקחת, אז גם עליי זה עובד וגם לי מתחשק להיות חלק מחברה כזו.
כל הכבוד! היה כיף!