דף הבית » כל הכתבות » טיפוח » טיפוח העור » ראש בראש: איזה קרם פנים הוא המומלץ ביותר לחורף 2020-2019?

ראש בראש: איזה קרם פנים הוא המומלץ ביותר לחורף 2020-2019?

איך יודעים שהסתיו הגיע ושהחורף מתקרב גם אם (בינתיים אני מקווה) לא יורד גשם? לפי דרגת היובש של העור. אז אם אתם מתחילים להרגיש שעור הפנים שלכם יבש יותר? אתם לא מדמיינים.

זה עובדתי – בחורף, כתוצאה מאחוזי הלחות הנמוכים באוויר, המים שבגוף שלנו מתאדים הרבה יותר מהר מאשר בקיץ ולכן גם העור שלנו יבש הרבה יותר (הנה הסבר מדעי פשוט אם בא לכם). אבל… אל דאגה! רגע לפני שהיובש משתלט עלינו באמת, יצאתי למסע חיפוש אחר קרם הפנים המומלץ ביותר לחורף 2019-20.

איך בוצע מבחן הראש בראש?

לצורך מבחן הראש בראש הזה בדקתי 12 מוצרי לחות, של חמש חברות קוסמטיקה שונות שמיועדים במיוחד לעונת החורף: לוריאל פריז, חוה זינגבוים, דוקטור עור, סקארה וסרווה.

בגלל שאני לא קוסמטיקאית ולא מדענית בתחום הקוסמטיקה, אלא אדם מן היישוב – העמדתי כל אחד מהמוצרים בשלושה מבחנים שע"פ סקר קטן שעשיתי הם החשובים ביותר לצרכני הקצה, שהם בעצם גם אתם וגם אני: מבחן המרקם, מבחן הריח ומבחן התחושה על העור.

את הנתונים ה"טכניים" – המחיר, הרכיבים והטכנולוגיות עצמן, כתבתי בהסתמך על מה שמפרסמת החברה, כך שתוכלו למצוא כאן גם את כל המידע "הרשמי" וגם את חוות הדעת האישית שלי. שנתחיל?

סדרת REVITALIFT LASER X3 של L'ORÉAL PARIS

סדרת האנטי-אייג'ינג הזו של לוריאל פריז אמנם לא ממש חדשה, אבל היא מותאמת מאוד לחורף, שכן מוצריה מועשרים ברכיבים פעילים עוצמתיים ואפקטיביים כמו פרו-קסילן™ (מסייע לחיזוק סיבי התמיכה של העור), סרמיד וחומצה היאלורונית.

קרם הפנים וקרם הלילה נעימים מאוד מכל הבחינות – הריח נעים, המרקם עדין ולא שומני מידי והם נספגים מהר יחסית, אבל עדיין משאירים תחושה נעימה על העור. הפדים (Revitalift Laser Pads) לעומת זאת הם כבר יציאה של ממש ולכן כללתי אותם כאן למרות שהם לא בדיוק עונים על ההגדרה של קרם פנים…

מדובר בצנצנת שמכילה 30 פדים ספוגים מראש בקומפלקס גליקולי, שמטרתם לקלף (בעדינות) ולהסיר את התאים המתים מהעור. פשוט מוציאים פד אחד בכל לילה, מנגבים איתו את הפנים ומעליו מורחים את קרם הלילה. התחושה מעולה. ממש. העור מרגיש פתאום מאוורר, כאילו הרוח נושבת דרכו פתאום. אני אהבתי מאוד…

מחירים (לפני מבצעים): קרם פנים וקרם לילה – 110 שקלים ; הפדים – 80 שקלים.

מוצרי הלחות של DOCTOR OR

כבר המלצתי בעבר לא פעם על המוצרים של מותג הדרמו-קוסמטיקה "דוקטור עור", שכולם אגב מפותחים ע"י רופאי עור, וגם הפעם לא התאכזבתי. הפעם בדקתי את קרם היום ואת הסרום מסדרת RETIN OR שמיועדת לכל סוגי העור הבוגר (45+), את קרם היום מסדרת RENEW OR שמיועדת לכל סוגי העור החל מגיל 30, ואת הסרום לפיגמנטציה.

קרם האנטי-אייג'ינג ליום לגיל 45+ מכיל רכיבים פעילים כמו רטינול, חומצה אלפא הידרוקסית (AHA), ויטמין C ו-SPF 15. הסרום לגיל 45+ מכיל רטינול, חומצה היאלורונית וויטמין C. קרם היום לגיל 30+ מכיל חומצות אלפא הידרוקסי (AHA), חומצה גליקולית, חומצה מאלית, חומצה לקטית, ויטמין E ו-SPF15. וסרום הפיגמנטציה מכיל תמצית עץ הבולדו (Diacetyl Boldine) – אנטי אוקסידנט המופק מקליפת עץ הבולדו וידוע ביכולתו לסייע להבהרת העור וליצירת גוון עור אחיד, ויטמין C וויטמין E.

כל המוצרים התגלו כבעלי מרקם נעים מאוד וכך גם הריח והתחושה על העור. אהבתי מאוד את "תחושת האחרי" של הקרם לגיל 30+ ושל סרום הפיגמנטציה, שנשארה זמן רב יחסית לתחושת ה"אחרי" של שאר המוצרים.

מחירים: קרם יום לגיל 45+ – 200 שקלים ל-50 מ"ל; סרום לגיל 45+ – 200 שקלים ל-30 מ"ל; קרם יום לגיל 30+ – 150 שקלים ל-50 מ"ל; וסרום לפיגמנטציה – 220 שקלים ל-50 מ"ל.

מוצרי טיפוח הפנים של חוה זינגבוים

חוה זינגבוים מבחינתי היא ממש גאווה ישראלית בכל הקשור לתחום הקוסמטיקה. אני עוקבת אחרי פועלה כבר שנים והלב (הציוני והעיתונאי) שלי מתרחב בכל פעם שהיא מצליחה לפרוץ עוד טכנולוגיה. באמת שאפו לה ממני בהקשר הזה!

לצורך הסקירה הזו בדקתי שלושה מוצרים שונים: קרם אנטי-אייג'ינג 2 PROPHECY, מסכת זהב מחממת וקרם שפתיים. כולם מאוד מתאימים לחורף ומאוד נעימים לשימוש.

מסכת הזהב מכילה נגזרת של ויטמין C, ויטמין A, קינטין, אלנטואין ואת מינרל הזהב, אבל הקטע האמיתי שלה הוא שהיא מחממת מעט את העור. החימום של העור גם גורם לספיגה טובה יותר של המרכיבים, אבל גם נעים מאוד במיוחד בימי החורף הקרים. חוץ מזה שתמיד כיף להסתובב בבית עם מסכת זהב על הפנים, גם אם זה רק לעשר דקות ;-).

קרם השפתיים Lip It, הוא יותר קרם טיפוח ואנטי אייג'ינג, מאשר קרם לליחוח השפתיים היבשות בחורף, אבל הוא נעים מאוד לשימוש ויעילותו הוכחה במחקרים קליניים. הוא מכיל לא מעט חומרים פעילים ובהם חומצה היאלורונית, מלנוין ממקור טבעי ורדיפלמיטואיל הדרוקסיפרולין – חומצת אמינו שמותאמת במיוחד לשפתיים, מסייעת לשמור על גמישות סיבי הקולגן, מעלה את רמת הלחות ובעלת תכונות נוגדות חמצון.

אבל עם כל הכבוד למסכת הזהב ולקרם השפתיים, קרם האנטי-אייג'ינג 2 PROPHECY הוא לגמרי גולת הכותרת! הוא פותח ע"י צוות החוקרים מהמחלקות לכימיה ופיזיקה מהמרכז לננוטכנולוגיה BINA באוניברסיטת בר-אילן בראשות פרופ' רחל לוברט יחד עם חוה זינגבוים והוא מבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך שאפשרה, לראשונה בעולם, למזער מולקולות של חומצה היאלורונית ששומרות על תכונות המזעור גם בתוך הקרם עצמו ומאפשרות חדירה של החומצה ההיאלרונית עד לשכבת הדרמיס (שכבת העור העמוקה).

הקרם מיועד לעור צעיר (גיל 38-28) ויש למרוח אותו בבוקר ובערב על עור נקי ויבש לחלוטין. אם אתם מורחים אותו בבוקר, לפני המייק אפ – מרחו אותו קודם בתוך ומעל אזורי העור המקומטים יותר (קצוות העיניים, מצח ומסביב לשפתיים) וחכו 3-2 דקות לספיגה. הריח שלו נעים, המרקם חלק ורך והתחושה מעולה. באמת. כל הכבוד!

מחירים: קרם האנטי-אייג'ינג – 575 שקלים ל-50 מ"ל; מסכת הזהב – 360 שקלים ל-100 מ"ל; קרם השפתיים – 299 שקלים ל-30 מ"ל. את כל המוצרים אגב ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E שעובדות בשיטת חוה זינגבוים.

קרם לחות לפנים ולגוף של CeraVe

סרווה, למי שלא מכיר, הוא מותג דרמו-קוסמטיקה שמתמחה בטיפול בעור יבש והקרם הזה ללא ספק מוכיח את ההתמחות הזו. הקרם מיועד לשימוש גם על עור הפנים וגם על עור הגוף, ומבוסס על פורמולה שמכילה שלושה סרמידים חיוניים (1, 3, ו- 6-II) לשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, ועל טכנולוגיית MVE שמסייעת בהחדרת הסרמידים אל העור.

חוות הדעת שלי לגבי הקרם הזה קצת שנויה במחלוקת (ביני לבין עצמי), בעיקר כי באופן כללי אני מעדיפה קרמי לחות נפרדים לגוף ולפנים, שמותאמים ספציפית לסוג העור, כך שבהקשר הזה היה לי קצת קשה. גם המרקם מחוספס ושומני יחסית, אבל כאן ברור לי שהשומניות הגבוהה משרתת בדיוק את המטרה שלשמה הוא נועד – טיפול בעור יבש עד יבש מאוד, כך שמהבחינה הזו הוא דווקא יעיל. עם זאת אני חייבת לציין שהמגע שלו על העור נעים ואחרי שהוא נספג העור מרגיש רך ונעים לליטוף…

מחירים: 54.90 שקלים ל-177 מ"ל; 94.90 שקלים ל-340 מ"ל; ו-114.90 שקלים ל-454 מ"ל.

קרם לחות ליום DIAMONDS של SACARA

קרם הלחות הזה של סקארה מבוסס על פורמולה המכילה תמצית יהלומים המסייעת לחידוש ולהמרצת העור, ויטמין A, ויטמין E ומסנני קרינה, שהם לגמרי חשובים גם בחורף.

הקרם הזה זכה בתואר המפתיע ביותר מבחינתי (אם כי אין לי כאמור יכולת לבדוק באמת את האפקטיביות על העור) – הריח שלו היה הטוב מכולם, המרקם שלו נעים מאוד והמחיר שלו הזול ביותר. לגמרי הפתיע לטובה.

מחיר: 39.90 שקלים ל-50 מ"ל.

מקווה שהמידע הזה וחוות הדעת האישית שלי יעזרו לכם לבחור את קרם הלחות הטוב ביותר עבורכם, ואני בעיקר מקווה שהסקירה הזו תזכיר לכם לשמור ולטפח את העור שלכם גם בחורף. חוץ מזה שזה הפינוק החורפי האולטימטיבי בעיניי…חורף נעים ולח.

Scroll to Top